علمی و فناوری

برخورد عجیب کاربران آیفون با ios17!

برخورد عجیب کاربران آیفون با ios17!

به گزارش خبرگزاری برگزیده، iOS 17 روی ۷۶ درصد از مدل‌های مختلف گوشی آیفون که طی چهارسال اخیر عرضه‌ شده‌اند نصب شده و این اولین باری است که اپل از زمان انتشار این سیستم‌عامل در سپتامبر (شهریور و مهر) آمار نصب iOS 17 را اعلام می‌کند.

بر اساس گزارش زومیت، ۲۰ درصد از آیفون‌های عرضه‌شده در چهار سال گذشته، iOS 16 و چهار درصد از آن‌ها نسخه‌های قدیمی‌تر را اجرا می‌کنند. از میان تمام آیفون‌های فعال، ۶۶ درصد iOS 17 و ۲۳ درصد iOS 16 و ۱۱ درصد نسخه‌های قبلی iOS را اجرا می‌کنند. اپل همچنین آمار نصب iPadOS را اعلام کرد. ۶۱ درصد از آیپد های معرفی‌شده در چهار سال گذشته، iPadOS 17 را نصب کرده‌اند؛ درحالی‌که ۲۹ درصد از آن‌ها iPadOS 16 و ۱۰ درصد، نسخه‌های قبلی iPadOS را اجرا می‌کنند.

برخورد عجیب کاربران آیفون با ios17!

در بین تمام آیپدهای فعال، ۵۳ درصد iPadOS 17 و ۲۹ درصد iPadOS 16 و ۱۸ درصد نسخه‌های قبلی iPadOS را اجرا می‌کنند. در سال ۲۰۲۳ در بازه‌ی زمانی مشابه، ۸۱ درصد از آیفون‌های چهار سال اخیر iOS 16 را نصب کرده بودند، بنابراین میزان استقبال از iOS 17 کمتر شده؛ اما استقبال از iPadOS 17 بیشتر از نسخه‌ی قبلی بوده است.

iOS 17 برای اولین بار در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) منتشر شد و اپل تاکنون سه به‌روزرسانی عمده برای آن منتشر کرده است. چهارمین به‌روزرسانی بزرگ یعنی iOS 17.4 در ماه مارس (اسفند و فروردین) منتشر می‌شود.

۲۲۷۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا