اردبیل

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان فساد مالی

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، آرش جعفری شامگاه گذشته در جلسه شورای ادرای شهرستان خلخال اظهار کرد: مبارزه با فساد مالی در تمامی بخش‌ها جزو مطالبات مردم، دولت و حاکمیت و رهبر معظم انقلاب بوده و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود و متخلفان زیر ذره‌بین قرار دارند.

وی افزود: مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی، زیست محیطی، فضای شهری و… بررسی می‌شود و اجازه تهدید سلامتی مردم را به هیچ کس نخواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال بیان کرد: لازم است مدیران شهرستان بر زیرمجموعه خود به صورت مستمر نظارت داشته و از هرگونه فساد در ادارات جلوگیری نمایند.

نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها افزایش یابد

جعفری با اشاره به اینکه بعضا در برخی از دستگاه‌ها همچون دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی، مشکلاتی مشاهده می‌شود، تاکید کرد: باید نظارت ستادی بر همه دهیاری‌ها در خصوص نحوه استفاده از امکانات، قراردادهای موجود و سود و زیان این مجموعه‌ها انجام شود.

وی خواستار پرهیز از سهل‌انگاری مدیران در ادارات و اسراف و هدررفت بیت‌المال شد و ادامه داد: حساسیت مدیران به اموال ادارات باید دوچندان شود و نباید در سایه سهل‌انگاری مدیران، برخی از سودجویان سبب هدررفت بیت‌المال شوند.

دادستان خلخال گفت: تمامی بسترهای فسادزا در مجموعه ادارات، با همکاری همگانی مردم و دستگاه‌های نظارتی کشف و احصا شده و با متخلفان فساد مالی برخورد قاطع انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا