لرستان

برخی ادارات الیگودرز عملکرد مثبتی ندارند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از الیگودرز، ماشاالله نعمتی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به باز گشایی مدارس گفت: متاسفانه سیستم آموزش از ناحیه کرونا آسیب جدی دیده است و برای تعلیم و تربیت دانش آموزان باید دقت و حساسیت ویژه‌ای وجود داشته باشد اما در نهایت آموزش و پرورش موظف به اجرای قانون است. 

وی با اشاره به سفر پیش روی ریاست جمهوری به لرستان گفت: با توجه به تجربیات گذشته و با توجه به تعدد استانها در هر دوره ریاست جمهوری سفرهای استانی محدود است و قطعا سفر رییس جمهور به لرستان هم فرصت ویژه‌ای است که باید بدرستی از آن استفاده نمود. 

فرماندار الیگودرز با تاکید به مدیران برای دسته بندی مشکلات مهم شهرستان، گفت: در جریان سفر هیات دولت به لرستان یکی از وزیران دولت بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان الیگودرز سفر خواهد نمود. 

رییس شورای اداری شهرستان الیگودرز با اظهار نارضایتی از عملکرد برخی مدیران شهرستان گفت: متاسفانه برخی مدیران ادارات شهرستان منفعل و مجموعه تحت نظر آنها عملکرد مثبتی ندارد در حالیکه اگر مشکلی وجود دارد باید برای پیگیری به ما منتقل نمایند.

وی همچنین به سفرهای مدیران استان به شهرستان نیز اشاره نمود و افزود: این سفرها مصوباتی دارد که بواسطه کم کاری برخی از مدیران اجرای این مصوبات پیگیری نمی‌شود و ما باید شرمنده مردم باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا