هرمزگان

برخی از بیرون برای شورا نسخه پیچی می‌کنند/ برای شهرداری که دو ماه است انتخاب شده، حاشیه نسازیم

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، عیسی عباسی در جلسه ظهر امروز شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از همکاران عزیزی که احترام بالایی برای آنها قائل هستم، بر خلاف تذکرات و نصایح، در بیرون از شورا تصمیم گیری و نسخه پیچی می کنند.

وی افزود: در این شرایط سخت معیشتی، کمترین توقع همه از شوراگذاشتن وقت و توان خود برای عمران و آبادی و رفع مشکلات فراوان شهر است و نه وارد شدن به بازی های سیاسی و تامین امیال برخی سیاسیون پشت پرده.

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که مردم دیگر تحمل سیاسی کاری و باند بازی در شورا و مدیریت شهری را ندارند، خاطرنشان کرد: در خصوص انتصابات در شهرداری، متاسفانه شایعاتی به گوش می‌رسد که برخی همکاران محور برخی سوال از شهردار را عزل و نصب ها قرار داده اند. سوال از شهردار حق اعضاست اما قانون حد و حدود نظارت اعضای شورا را مشخص کرد و اگر برخی بخواهند خود را فرای از قانون قرار دهند، این سرآغاز فساد است.

عیسی عباسی بیان کرد: در دوره قبلی مدیریت شهری بندرعباس حجم وسیعی از تخلف و سو استفاده در شهرداری بروز کرد و اکنون نیز بیشترین سود و منفعت از ایجاد اختلافات بین شورا و شهرداری را سناریوپردازان برای تصاحب دوباره شهرداری خواهند برد.

وی گفت: اعتقاد بنده و تعدادی از همکاران بر این است که برای قضاوت عملکرد شهردار و سنجش عمل به وعده‌ها و تعهداتی که پیش از انتخاب به اعضا دادند، هنوز بسیار زود است و باید در فرصتی حداقل یکساله به شهردار داد و با چنین مسائلی از جمله طرح سوال و … سبب بروز حاشیه برای شهرداری که به او رای بالایی دادیم، نشویم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا