Categories: هرمزگان

برخی از بیرون برای شورا نسخه پیچی می‌کنند/ برای شهرداری که دو ماه است انتخاب شده، حاشیه نسازیم

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، عیسی عباسی در جلسه ظهر امروز شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از همکاران عزیزی که احترام بالایی برای آنها قائل هستم، بر خلاف تذکرات و نصایح، در بیرون از شورا تصمیم گیری و نسخه پیچی می کنند.

وی افزود: در این شرایط سخت معیشتی، کمترین توقع همه از شوراگذاشتن وقت و توان خود برای عمران و آبادی و رفع مشکلات فراوان شهر است و نه وارد شدن به بازی های سیاسی و تامین امیال برخی سیاسیون پشت پرده.

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که مردم دیگر تحمل سیاسی کاری و باند بازی در شورا و مدیریت شهری را ندارند، خاطرنشان کرد: در خصوص انتصابات در شهرداری، متاسفانه شایعاتی به گوش می‌رسد که برخی همکاران محور برخی سوال از شهردار را عزل و نصب ها قرار داده اند. سوال از شهردار حق اعضاست اما قانون حد و حدود نظارت اعضای شورا را مشخص کرد و اگر برخی بخواهند خود را فرای از قانون قرار دهند، این سرآغاز فساد است.

عیسی عباسی بیان کرد: در دوره قبلی مدیریت شهری بندرعباس حجم وسیعی از تخلف و سو استفاده در شهرداری بروز کرد و اکنون نیز بیشترین سود و منفعت از ایجاد اختلافات بین شورا و شهرداری را سناریوپردازان برای تصاحب دوباره شهرداری خواهند برد.

وی گفت: اعتقاد بنده و تعدادی از همکاران بر این است که برای قضاوت عملکرد شهردار و سنجش عمل به وعده‌ها و تعهداتی که پیش از انتخاب به اعضا دادند، هنوز بسیار زود است و باید در فرصتی حداقل یکساله به شهردار داد و با چنین مسائلی از جمله طرح سوال و … سبب بروز حاشیه برای شهرداری که به او رای بالایی دادیم، نشویم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

4 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

4 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

4 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

4 ساعت ago