گیلان

برخی در گیلان فقط به خودشان فکر می‌کنند

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، سید علی آقازاده امروز در نشست هم‌اندیشی سازمان جوانان شورای راهبردی استان گیلان با بیان اینکه باید عقب‌ماندگی‌ها در گیلان جبران شود، اظهار کرد: برخی در استان گیلان به منافع مردم توجهی ندارند و فقط به فکر منافع خودشان هستند. 

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری استان گیلان در چند سال گذشته ضعیف عمل شده است، افزود: برخی برای تحمیل منافع خود و انتخابات، برخی از اموال عمومی، کارخانجات، محیط زیست و رودخانه های گیلان را نابود کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از همین مسؤولان استانی کارخانه پوشش را نابود کردند، گفت: برخی از افراد صاحب نفوذ این استان با فساد و رانت و برای اینکه به منافع انتخاباتی خود برسند، بیش از ۳۶ هزار کارگر گیلانی را بیکار کردند. 

آقازاده با بیان اینکه برخی از آقایان در گیلان به فکر منافع خود هستند، گفت: کارخانه‌های با ارزش استان گیلان را تاراج و نابود کردند تا به منافع شخصی خود برسند. 

وی با اشاره به اینکه در این چند سال گذشته صاحبان قدرت منافع مردم گیلان را نابود کردند، تصریح کرد: این صاحبان قدرت در انتخابات پیش قدم هستند و برای اینکه به منافع خود دسترسی پیدا کنند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا