اصفهان

برخی شیطنت‌ها به دنبال عدم توفیق دولت در حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی با گرامیداشت هفته کتاب‌خوانی و هفته بسیج اظهار کرد: سه نغمه و غرش در جامعه وجود دارد که  اگر این سه غرش و صدا خاموش شود قدرت و عزت جامعه زیر سؤال می‌رود.

امام‌جمعه نطنز افزود: اگر کشوری بخواهد عزت داشته باشد باید ازلحاظ دفاعی آماده باشد و باید از لحاظ دفاعی هر روز قوی‌تر شویم.

وی تصریح کرد: دومین صدای غرش هر جامعه، صدای غرش کارخانه‌ها و صنایع است و قطع یقین با تعطیلی کارخانه‌ها بیکاری در جامعه گسترش پیدا می‌کند و این خود باعث ذلت مردم جامعه می‌شود و به دنبال آن آسیب‌های اجتماعی، طلاق، تورم و گرانی زیاد می‌شود، دولت یک اراده بسیار قوی برای رونق و جهش تولید دارد و امیدواریم در این کار موفق شود و مردم هم باید در این راه همراهی کنند.

یعقوبی گفت: سومین صدای غرش هر جامعه صدای قلم است باید نویسندگان ما بنویسند و خوانندگان ما بخوانند و مردم هم به حد کافی مطالعه کنند، امروز باید مطالعه مفید در جامعه وجود داشته باشد تا از ناهنجاری‌ها جلوگیری شود و فرهنگ جامعه ارتقاء پیدا کند، صدای قلم صدای تفکر است و صدای قلم باید در جامعه پررنگ باشد دشمن درصدد خاموش کردن این سه صداست و باید خیلی حواسمان جمع باشد.

خطیب جمعه نطنز اذعان کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار دو ماه پیش خود با رئیس‌جمهور آمریکا یک‌حرفی را زد و آن‌هم گفت ما باید با عملیات هزار ضربه چاقو پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببریم، اما دشمن کور خوانده و اگر آن‌ها هر ضربه‌ای بزنند، ۱۰ ضربه خواهند خورد، کما اینکه جبهه مقاومت در حال مقابله با رژیم صهیونیستی است و عملیات زیادی انجام داده است.

وی گفت: واقعیت مطلب این است که دولت درصدد انجام کار مفید و رفع مشکلات مردم و اصلاح کارهاست، ولی تمام شیطنت‌های داخل هماهنگ با خارج نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد، البته ما باید به دولت وقت بدهیم اما باید مطالبه هم داشته باشیم و از دولت محترم خواهش می‌کنیم به فکر معیشت مردم باشد.

انتظار مردم از رئیس جمهور پیگیری جدی مبارزه با فساد است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: انتظاری که مردم از دولت آقای رئیسی دارند پیگیری جدی مبارزه با فساد است، باید منافذ فساد خیز شناسایی و اصلاح شود تا هرروز شاهد بروز یک موضوع و یا یک پرونده جدید در کشور نباشیم.

امام‌جمعه بادرود افزود: مردم از دولت انتظار دارند که اقدامات انقلابی انجام شود و در مبارزه با گران‌فروشی هم باید شخص رئیس‌جمهور و هم دولتمردان تون باقدرت وارد میدان مبارزه با گران‌فروشان بشوند چراکه امروز هرگونه بی‌توجهی به مردم از گناهان کبیره است.

وی بیان کرد: متأسفانه ما امروز می‌بینیم که بعضاً برخی به خاطر رسیدن به مال و سرمایه زیاد اجناس ضروری موردنیاز مردم را گران می‌کنند و مردم را سرگردان و حیران می‌کنند، چرا ناظران امین اقدام نمی‌کنند بنده به‌عنوان خطیب جمعه عرض می‌کنم که نباید مشکلات کشور را به بیرون و مذاکرات پیوند داد بلکه باید مشکلات کشور را در داخل حل کرد چرا تاکنون از تولیدکنندگان داخلی آن‌گونه که باید حمایت جدی بشود حمایت نشده است.

قاسمی گفت: در صورت رفع موانع تولید ایران اسلامی از این بن‌بست اقتصادی موجود خارج خواهد شد، تکیه‌بر نیروهای فداکار و ایثارگر خودی زمینه عزت و اقتدار جهانی را به دنبال خود می‌آورد در حال حاضر مطالبه به‌حق آحاد مردم رسیدگی به وضعیت معیشت اقتصاد و اشتغال جوانان است.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا