Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بررسی راهکارهای جذب گردشگر به چهارمحال و بختیاری در دوران پساکرونا - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

بررسی راهکارهای جذب گردشگر به چهارمحال و بختیاری در دوران پساکرونا

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، مهرداد جوادی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی و بررسی راهکارهای رفع موانع مربوط به حوزه گردشگری در دوران پساکرونا گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان تقویت و تسریع می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای آغاز فعالیت‌های گردشگری در این استان از ظرفیت رسانه‌های گروهی بهره‌گیری خواهد شد.

وی افزود: در این راستا بسته‌ها و اقلام تبلیغاتی تهیه و کلیپ‌های مرتبط با معرفی حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری ساخته و توزیع می‌شود.

جوادی اضافه کرد: بهره‌مندی از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج از کشور در توسعه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری نقش مستقیم ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: برگزاری فم‌تورهای گردشگری و تعامل با استان‌های همجوار می‌تواند در رونق گردشگری چهارمحال و بختیاری تأثیرگذار باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای گسترش پروازهای داخلی و خارجی با هدف تسریع در دستیابی به اهداف حوزه گردشگری این استان در دوران پساکرونا با شرکت فرودگاه‌های کشور رایزنی می‌شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری در مناطق مختلف استان بررسی و اشکالات احتمالی در این حوزه رفع شود.

جوادی افزود: چهارمحال و بختیاری با افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری یکی از مهمترین مقاصد برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا