سیاسی

بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در کارگروه مشترک وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان) در حاشیه نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه  بازار سرمایه کشور نمایشگر سیاست‌های مختلفی است که در حوزه قانون گذاری، صنعتی، معدنی، نفتی، پالایشی و پتروشیمی و … صورت می‌گیرد؛ بهبود بلند مدت و ایجاد اعتماد در بازار مستلزم همکاری و هماهنگی تمام بخش های اقتصادی است.

وی افزود: برای اینکه وزارت اقتصاد به اعتماد آفرینی کمک کرده و سیاست های هماهنگ بین بخش های مختلف داشته باشد، امروز صبح  نشست مشترکی با رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این مسئله داشتیم .

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امروز بعد از ظهر نیز با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جلسه مشترکی برگزار کرده و سعی کردیم محورهای همگرایی را به توافق برسیم.

خاندوزی گفت: یکی از خروجی های بسیار مفیدی که همین هفته آینده خودش را نشان خواهد داد، تشکیل کارگروه مشترکی بود که از امروز بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس شروع به کار خواهد کرد تا طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار ظرف حداکثر یک ماه آینده با توافق مجلس و دولت به نتایج نهایی برسد و هنگامی که در کمیسیون اقتصادی هم مصوب و به صحن علنی ارسال می‌شود، مورد توافق و اشتراک نظر دولت و مجلس باشد. 

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا