اخبار ورزشی

بررسی عملکرد آزمون| ستاره تیم ملی بهترین و زهردارترین مقابل یوونتوس+عکس

به گزارش برگزیده های ایران، تیم فوتبال زنیت شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان یوونتوس بود و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت و عملکرد خوبی از خود مقابل غول فوتبال ایتالیا به جای گذاشت.

سردار وجود اینکه به دلیل سیستم بازی دفاعی زنیت در میانه زمین حضور داشت و بیشتر به هافبک ها و مدافعان تیمش مقابل حملات بیانکونری کمک می کرد، در دقایق پایانی زهر خود را به بانوی پیر ریخت و موفق شد دومین گل زنیت را به ثمر برساند.

با نگاه به آمار مهاجم تیم ملی کشورمان متوجه می شوید غالبا در میانه زمین حضور داشته و نقش حرارتی نشان دهنده این واقعیت است. سردار در این بازی تنها یک بار فرصت شوت زنی به چارچوب یوونتوس را داشته و همین یک بار برای مهاجم فرصت طلب ایرانی کافی بود تا دروازه شزنی را باز کند.

آزمون در این مسابقه تنها یک بار مرتکب خطا شده و در پاس هایش سعی کرده تا بهترین عملکرد را داشته باشد. ۶۳ درصد پاس های ستاره ایرانی به مقصد رسیده است. تمام آمار آزمون حکایت از این می دهد که یوونتوس سوار بر بازی بوده و فرصت چندانی برای زنیت و مخصوصا مهاجم ایرانی برای گلزنی ایجاد نشده است.

آزمون در این بازی یک گل به ثمر رساند ولی پاس گلی نداده است. با این وجود سردار با کسب امتیاز ۷.۴ بهترین بازیکن زنیت مقابل یوونتوس انتخاب شد.

در مقابل پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس با کسب ۱۰ امتیاز بهترین بازیکن زمین شد و جایزه بهترین بازیکن را در پایان بازی از آن خود کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا