Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بررسی عملکرد طارمی| موقعیت‌هایی که ستاره کشورمان از دست داد+فیلم - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

بررسی عملکرد طارمی| موقعیت‌هایی که ستاره کشورمان از دست داد+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو مقابل اتلتیکومادرید شکست تلخی را تجربه کرد و از رسیدن به مرحله حذفی این رقابت بازماند. 

در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی بود و ۸۲ دقیقه در میدان حضور داشت. او در این مدت ۲ شوت به دروازه «اوبلاک» زد که تنها یک شوت در چارچوب بود. ستاره کشورمان یک موقعیت خوب را نیز از دست داد تا به همین دلایل، نمره ضعیفی از سوی سوفااسکور بگیرد. او با نمره ۶.۷ یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پورتو شناخته شد. 


اخراج وندل در دقیقه ۷۱ نقطه عطف بازی بود. پورتو در حالی که می‌توانست از اخراج بازیکن حریف استفاده کند پس از ۴ دقیقه یک بازیکن اخراجی داد

طارمی در این بازی تنها ۱۴ پاس داد که ۵۷ درصد آن به مقصد رسید. او در نبردهای زمینی خیلی موفق نبود و از ۶ تقابل رو در رو با مدافعان اتلتیکو تنها توانست ۲ بار موفق به پیروزی برابر آنها شود. در نبرد هوایی نیز از ۲ دوئل، یک بار توپ را بدست آورد تا نشان دهد در نبرد هوایی قدرتمندتر ظاهر شده است. ستاره پورتو ۹ بار توپ را از دست داد تا آمار ضعیفش در این مسابقه تکمیل شود.

پورتو با قرار گرفتن در رده سوم، به لیگ اروپا صعود کرد و باید دید در آن رقابت چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا