اخبار ورزشی

بررسی عملکرد لژیونرها| نوراللهی جزو ۶ بازیکن برتر ال کلاسیکوی امارات/قائدی ندرخشید

به گزارش برگزیده های ایران، تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در هفته هشتم لیگ برتر امارات موسوم به «ادنوک» در حساس ترین بازی هفته به مصاف العین صدرنشین رفت. این بازی مشهور به ال کلاسیکوی امارات در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

ستاره سابق پرسپولیس با به ثمر رساندن گل ۳ امتیازی در بازی هفته گذشته برای شباب الاهلی مزد تلاش خود را گرفت و از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

با نگاه به آمار نوراللهی در این بازی متوجه می شوید ستاره سابق سرخ دوباره برای تیمش عملکرد رضایت بخشی داشته و با کسب نمره ۷ جزو ۶ بازیکن برتر میدان بوده است.

هافبک ملی پوش کشورمان در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کرد. او در این بازی دو شوت زد ولی هیچکدام به چارچوب العین راه پیدا نکرد. نکته کلیدی مهم این است که تقریبا تمام پاس های نوراللهی به مقصد رسیده و این برای هافبک دفاعی بسیار مهم است.

با نگاه به آمار پاس های نوراللهی متوجه می شوید این بازیکن ملی پوش ایرانی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و ۹۰ درصد پاس هایش سالم بوده است.

اما مهدی قائدی ستاره سابق استقلال در این بازی از دقیقه ۷۱ بازی وارد میدان شد و نتوانست عملکرد چندان رضایت بخشی داشته باشد. او با کسب ۶ امتیاز از ۱۰ جزو بازیکنان متوسط میدان بود.

با نگاه به آمار دیگر بازیکن ملی پوش شباب الاهلی در این بازی متوجه می شوید قائدی در طی ۱۹ دقیقه حضورش در میدان نتوانست هیچ شوتی را به طرف دروازه رقیب بزند. در این بازی هافبک تکنیکی سابق استقلال ۷۵ درصد پاس هایش صحیح بوده است.

در نهایت نوراللهی با عملکرد خوبش در میاند ۶ بازیکن برتر میدان جای گرفت ولی مهدی قائدی مثل بازی گذشته نتوانست عملکرد چندان رضایت بخشی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا