گردشگری

بررسی قیمت آپارتمان یک خوابه در استانبول/ قیمت ها در محله های آسیایی و اروپایی متفاوت است

بررسی قیمت آپارتمان یک خوابه در استانبول/ قیمت ها در محله های آسیایی و اروپایی متفاوت است

استانبول، اصلی ترین قطب مهاجرپذیر ترکیه است. قیمت واحد های مسکونی این شهر، به موقعیت مکانی آن بستگی دارد. استانبول دارای تعداد بسیار زیادی محله آسیایی و اروپایی است. از این جهت مهاجران هیچ گونه محدودیتی در انتخاب آپارتمان های مورد نظر خود نخواهند داشت. در ادامه با معرفی محله های مهم استانبول، قیمت واحد های یک خوابه را بررسی می کنیم. و قیمت خرید آپارتمان در استانبول را بررسی میکنیم

قیمت آپارتمان یک خوابه در استانبول

شهر استانبول ترکیه امروزه به عنوان مقصد مهاجران ایرانی شناخته می شود. استانبول از چندین محله مهم تشکیل شده است که هر کدام از آن ها موقعیت مکانی منحصر به فردی دارند. زندگی در محله های استانبول، راهکاری پیشرو برای رسیدن به آرزو های شما است. علاوه بر این می توانید با خرید ملک در محله های مختلف استانبول، اقامت ترکیه را نیز دریافت کنید.

قیمت هر متر مربع در محله های استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرایط آب و هوایی و دسترسی های محلی، از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت املاک در محله های استانبول هستند. در حال حاضر قیمت املاک در استانبول تغییرات بی سابقه ای را تجربه می کند. این امر موجب شده تا استانبول به یکی گران قیمت ترین شهر های ترکیه تبدیل شود.

اسنیورت محله ای مناسب برای همه

منطقه اسنیورت انتخابی بی نظیر برای ایرانیان است. این محله از جمله مدرن ترین محله های استانبول به حساب می آید. همچنین اسنیورت در بخش اروپایی استانبول واقع شده و فرصت های بی نظیری را برای سرمایه گذاری در اختیارتان قرار می دهد. با این حال قیمت آپارتمان های اسنیورت نسبت به دیگر محله های اروپایی استانبول، ارزان تر است. شما می توانید تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار، صاحب آپارتمان یک خوابه شوید. آپارتمان های یک خوابه این منطقه متراژی حدود ۶۰ متر مربع دارند.

با خرید آپارتمان در بیلیک دوزو صاحب اقامت ترکیه شوید

بیلیک دوزو را می توان یکی از گران ترین مناطق استانبول دانست. این منطقه به شهر های ساحلی بسیار نزدیک است. به همین دلیل از مناطق گردشگری نیز به حساب می آید. برج های مسکونی عظیم، شناسنامه بیلیک دوزو هستند. این محله دارای امکانات بسیار لوکس و مدرن است. به همین دلیل به عنوان نخستین مقصد مهاجرتی شناخته می شود. این محله در همسایگی اسنیورت قرار دارد. اما قیمت هر متر مربع واحد های مسکونی آن بیشتر است. برای خرید یک واحد یک خوابه ۶۰ متری در بیلیک دوزو به قیمتی بیشتر از اسنیورت دارد.

زندگی مدرن را با آپارتمان های خیابان بغداد تجربه کنید

خیابان بغداد از متفاوت ترین خیابان های استانبول است. این خیابان قدیمی در منطقه آسیایی استانبول قرار دارد. این خیابان را با خیابان ولیعصر تهران مقایسه می کنند. دلیل این امر، این است که خیابان بغداد حدود ۱۴ کیلومتر است. اگر قصد خرید آپارتمان در این خیابان را دارید، به لوکیشن آن دقت کنید.

برج های سربه فلک کشیده، اصلی ترین نشانه این خیابان هستند. این منطقه از مناطق گران استانبول به حساب می آید. همچنین قیمت برخی از املاک آن بیش از یک میلیون لیر است.

بیوک چکمجه محله ای با مدارس بین المللی

از دیگر مناطق اروپایی شهر استانبول، محله بیوک چکمجه است. این محله یکی از مناطق ساحلی نیز به حساب می آید و اکثر واحد های مسکونی آن با ویو دریا ساخته شده اند. از بزرگ ترین مزایا این محله، وجود چندین مدرسه بین المللی در آن است. این امر موجب شده تا مهاجران برای تحصیل در این مدارس، منطقه بیوک چکمجه را برای سکونت انتخاب کنند.

آب و هوای مرطوب و پوشش جنگلی مناسب، از دیگر دلایل مهاجرپذیر بودن این محله به حساب می آیند. این محله یکی از مناطق لوکس استانبول است. از این جهت قیمت آپارتمان های آن نسبت به سایر محله ها، گران تر خواهد بود. در حال حاضر واحد های مسکونی دوبلکس در این منطقه، حدود ۶۴۷ هزار دلار ارزش دارند.

بررسی قیمت آپارتمان یک خوابه در استانبول/ با چه قیمتی می‌توان در اروپا خانه خرید؟

آسایش و راحتی با زندگی در محله اسکودار استانبول

از دیگر محله های مناسب برای سکونت مهاجران ایرانی در استانبول، محله اسکودار است. این محله اصلی ترین بخش آسیایی این شهر را به خود اختصاص داده است. در محله اسکودار شاهد خانه هایی با بافت نسبتاً قدیمی هستید. دلیل این امر، این است که اسکودار یکی از خیابان های تاریخی استانبول به حساب می آید.

آنچه اسکودار را از سایر مناطق متمایز می کند، آرامش آن است. به همین دلیل اگر به دنبال یک زندگی بدون حاشیه هستید، اسکودار را در اولویت خود قرار دهید. در حال حاضر قیمت هر متر مربع در این محله حدود ۸ هزار لیر است. همچنین واحد های مسکونی اسکودار حداقل ۱۰۰ متر هستند. از این جهت برای خریدار یک واحد مسکونی به حداقل ۳۰۰ هزار دلار نیاز دارید.

باهچه لی اولر محله ای متوسط اما مهاجر پذیر برای ایرانیان

باهچه لی اولر از دیگر محله های مشهور استانبول است. این محله با این که در سطح متوسطی قرار دارد، اما بهترین انتخاب برای ایرانیان خواهد بود. باهچه لی اولر از نظر موقعیت مکانی در قسمت جنوبی باغجیلار واقع شده است. همچنین در شمال باکرکوی قرار دارد. از این جهت به راحتی می توانید به مرکز استانبول دسترسی داشته باشید.

خانه های این محله، خانه هایی با متراژ بالا و باغ های سرسبز هستند. از این جهت آپارتمان های مسکونی یک خوابه کمتر دیده می شود. اما به دلیل قیمت مناسب املاک این محله، اکثر مهاجران در آن اقامت دارند. وجود چندین مرکز خرید بزرگ نیز از جمله مزیت های باهچه لی اولر است. آپارتمان های یک خوابه این محله حداقل ۶۵ متر مربع هستند و بهای هر متر مربع آن، ۲۰ هزار لیر عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

  • اکونومیست: «توفان وحشت» افت قیمت در کمین بازار جهانی مسکن / بحران در راه است

  • تازه ترین قیمت آپارتمان در منطقه ۴تهران

۲۲۶ ۲۵۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا