کهگیلویه و بویراحمد

بررسی ۳۴۴ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات کهگیلویه

علمدار بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: ۳۴۴ پرونده تخلف صنفی در حوزه بهداشت و درمان، کالا و خدمات، دارو و درمان و قاچاق کالا طی مهر ماه منجر به صدور رأی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: متخلفان به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

وی عمده تخلفات صورت گرفته را شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی اعلام کرد.

بازرگان با اشاره به شناسایی یک واحد صنفی خبازی به دلیل تکرار تخلف کم فروشی گفت: این واحد با نصب پارچه نوشته به عنوان متخلف صنفی به مردم معرفی شد.

این مسؤول تأکید کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان در راستای سیاست‌های سازمان روزانه به همراه بازرسان اتاق اصناف، گشت‌های مشترک برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی و اعمال قانون اجرا و  برای ساماندهی و تقویت هر چه بیشتر گشت‌های مشترک از همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت ،بسیج و تشکل‌های مردمی بهره می‌برد.

بازرگان با بیان اینکه مردم می‌توانند در قبال خرید کالا و ارائه خدمات از واحدهای صنفی، صورتحساب دریافت کنند، اضافه کرد: اگر متصدی  واحد صنفی از صدور فاکتور یا صورتحساب  برای مشتری خودداری و امتناع نماید مرتکب تخلف شده است.

 وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی،کم فروشی،عدم صدور فاکتور یا صورتحساب برای مشتری  و عدم درج قیمت  و نصب نرخنامه و …موضوع را  با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت گزارش نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا