اخبار ورزشی

برزیل، اولین حریف ایران در مرحله پلی‌آف قهرمانی هندبال نوجوانان جهان

برزیل، اولین حریف ایران در مرحله پلی‌آف قهرمانی هندبال نوجوانان جهان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران که با دو شکست در مرحله یک هشتم نهایی از راهیابی به جمع ۸ تیم برتر دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان بازماند، فردا، پنجشنبه ۱۹ مرداد، به مصاف برزیل می‌رود. 

برزیل که سابقه حضور در ۸ دوره این رقابت‌ها را دارد، عنوان هشتمی در مسابقات ۲۰۱۵ روسیه، دو عنوان نهمی در مسابقات ۲۰۰۷ بحرین و ۲۰۱۳ مجارستان و یک عنوان دوازدهمی در مسابقات ۲۰۱۱ آرژانتین را کسب کرده است. 

این تیم همچنین در مسابقات ۲۰۰۹ تونس در رده ۱۵، در مسابقات ۲۰۱۷ گرجستان در رده ۱۹ و در مسابقات ۲۰۱۹ مقدونیه شمالی در رده ۲۱ قرار گرفت. 

برزیل در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان در گروه D با تیم‌های اسپانیا، بحرین و کره‌جنوبی همگروه بود که با دو برد ۲۲-۲۸ مقابل بحرین و ۳۰-۳۱ برابر کره‌جنوبی توانست به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. این تیم همچنین برابر اسپانیا با نتیجه ۲۹-۳۸ شکست خورد. 

برزیل در مرحله یک هشتم نهایی با دو تیم مصر و جمهوری چک بازی کرد که نتیجه هر دو دیدار را واگذار کرد. این تیم برابر مصر با نتیجه ۲۳-۳۸ و مقابل جمهوری چک با نتیجه ۲۰-۳۳ شکست را پذیرا شد تا با ایستادن در رده چهارم گروه دوم مرحله یک هشتم نتواند به دور یک چهارم نهایی  صعود کند. 

دیدار دو تیم ایران و برزیل فردا، پنجشنبه، از ساعت ۱۴:۰۰ به وقت ایران آغاز می‌شود. 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا