آذربایجان غربی

برف بارید: مدارس شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی مجازی شد / جاده‌ها لغزنده شد

برف بارید: مدارس شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی مجازی شد / جاده‌ها لغزنده شد

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، بارش برف در نقاط مختلف استان از اولین ساعات بامداد امروز در استان آغاز شده است.

تعطیلی و مجازی شدن مدارس در شهرهای مختلف

در اطلاعیه‌های جداگانه آموزش و پرورش استان آمده است:

با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و نیز مدارس مقطع ابتدایی شهر نازک شهرستان پلدشت، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سردشت، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان تکاب، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

جاده‌ها لغزنده است

رئیس پلیس راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی از بارش برف در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن تمامی محورها خبر داد و گفت: رانندگان محترم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارش برف کلیه محورهای مواصلاتی استان دارای سطح لغزنده و با کاهش دید همراه است که رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

وی تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌ها به کندی صورت گیرد که حرکت با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر برای پیشگیری از حوادث رانندگی ضروری است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه رانندگان محترم قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه ها با شماره های ۱۱۰ و ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند، تاکید کرد: به رانندگان گرامی توصیه می‌شود علاوه بر داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، از سلامت خودرو، برف پاکن ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک ها و پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و سپس با سرعت مطمئنه اقدام به تردد در محورها کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا