اصفهان

برف و باران در غرب و جنوب اصفهان ادامه دارد/ مه‌گرفتگی در محورهای غربی و جنوبی

آسیه آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار تا اوایل وقت فردا و سپس استقرار جو نسبتاً پایدار بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری و مه‌ صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش و در جنوب و غرب بارش باران و برف و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمینه ‌دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۴ و کمینه فردا ۵ درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۱۸ و بوئین میاندشت با منفی ۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با اشاره به بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان بیان کرد: بیشترین میزان بارش در فریدون‌شهر با ۵۷.۷ و ۱۰ سانتی‌متر برف، بوئین میاندشت ۳۴، خوانسار ۲۷.۶، داران ۲۱.۵، چادگان ۱۱.۴، گلپایگان ۹.۹ و کاشان ۴ میلی‌متر ثبت شده است.

مه‌گرفتگی در محورهای سمت غرب، جنوب و جنوب غرب استان

مریم تاکی، رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش‌های محدودی در جنوب استان در محور شهرضا-سمیرم و بارش‌های محدودی نیز در محورهای فریدون‌شهر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تمام محورهای منتهی به استان اصفهان باز و تردد ایمن و روان برقرار است، افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی این سامانه در حال خروج از استان اصفهان است و با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود، فردا صبح اول وقت محورهای سمت غرب، جنوب و جنوب غرب استان مه گرفتگی داشته باشند، بنابراین خودروهایی که قصد سفر دارند، توجه کنند و از سلامت روشنایی خودرو خود اطمینان حاصل کنند و جوانب ایمنی را در زمان تردد در شرایط مه آلودگی جاده‌ها پیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا