کرمانشاه

برنامه‌ریزی برای آزادی ۵۰۰ زندانی بدهکار مالی در کرمانشاه/ خیرین وارد میدان شوند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، نشست مدیران و مسؤولان سازمان بسیج حقوق‌دانان و اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه جهت برنامه‌ریزی در خصوص آزاد‌سازی ۵۰۰ زندانی بدهکار و محکومین مالی در کرمانشاه برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در خدمات‌رسانی به زندانیان، اظهار داشت: به لطف الهی و در ادامه سلسله برنامه‌های نهضت آزاد‌سازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن چهل و  دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین ستاد آزادسازی زندانیان با عنوان طرح احرار با حضور مسؤولان حقوقی و قضایی، فرمانده سپاه استان، مدیران مرتبط و رئیس کل دادگستری استان برگزار شد و مقرر شد ۵۰۰ زندانی در سطح استان در آذرماه ۱۴۰۰ آزاد شوند.

رسول بهرامی‌پور افزود: در این راستا پویش «نذر رهایی» برنامه‌ریزی شده و ان‌شاءالله مردم عزیزمان، خیرین و همه اقشار مختلف جامعه و بسیجیان دریادل با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت:۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه جهادی شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه در این امر خداپسندانه ما را یاری خواهند کرد.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه نیز با تقدیر از برنامه‌های بسیج حقوق‌دانان در کمک به زندانیان و زندان‌های استان، افزود: زندان‌های استان بسترهای لازم را جهت اجرای طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان فراهم خواهد کرد.

پوریانی در این نشست از روسا و مسؤولیت بخش‌های مختلف زندانهای استان و به ویژه زندان مرکزی خواست تا همکاری‌های لازم را در اجرای این طرح به عمل آورند.

قاضی ناظر زندان مرکزی کرمانشاه نیز در ادامه این نشست،گفت:  تمهیدات قضایی برای کمک به اجرای طرح براساس دستورات رییس کل دادگستری و دادستان استان اندیشیده شده است.

عینی ادامه داد: ما هم در کنار سازمان بسیج حقوق‌دانان مصمم هستیم افراد واجد شرایط مشمول این طرح قرار گیرند و بی‌شک مجرمین خطرناک مشمول این آزادی نخواهند شد.

 سرهنگ فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم( ص) استان کرمانشاه در پایان این نشست، از اجرای برنامه خدمات‌رسانی بهداشتی، درمانی، پزشکی و دندانپزشکی به مناسبت هفته بسیج در آذرماه در زندان مرکزی کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/پ/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا