خراسان شمالی

برنامه ریزی در جهت افزایش تولید محصولات کشاورزی مددجویان خراسان شمالی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، پیش از ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با بیان اینکه زنجیره سازی عاملی مهم در افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی مددجویان خواهد بود، اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته زنجیره سازی محصولات کشاورزی تولیدی مددجویان مثل زعفران دستور کار این نهاد بوده و با مساعدت سازمان‌های ذیربط این موضوع انجام خواهد شد.

وی در ادامه از خرید تضمینی پیله تر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: سال گذشته خرید تضمینی پیله تولیدی مددجویان، ۱۰ درصد بیشتر از ازرش واقعی بازار توسط کمیته امداد به نفع مددجویان انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: ۲۳ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد به مددجویان شهرستان شیروان اختصاص دارد که ۵۰ میلیارد تومان آن اکنون جذب شده است.

وی به توسعه طرح های کارفرمایی در استان اشاره کرد و گفت: طرح های مختلفی در حوزه اصلاح نژاد اکنون در دست اجرا است که در این حوزه نیازمند بازنگری دولت و مجلس در جهت تامین نهاده های دامی ارزان قیمت هستیم.

الهی راد به گسترش طرح های نیروگاه های خورشیدی در استان اشاره کرد و خواستار همکاری سازمان های ذی ربط در جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به افراد متقاضی شد.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا