ایلام

برنامه ساخت بیش از ۳۲ هزار واحد مسکونی در ایلام

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دولت مکلف شده که حداقل سالانه یک میلیون واحد مسکونی و در بازه زمانی چهار ساله، چهار میلیون مسکن را در سطح کشور بسازند و در اختیار اقشار هدف قرار دهند.

وی افزود: بر اساس برنامه جامع مسکن که به استان‌ها ابلاغ شده سهمیه‌ای که در طول این چهار سال برای استان ایلام اختصاص داده شده ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تصریح کرد: از این تعداد هشت هزار واحد در طول چهار سال سهمیه بنیاد مسکن است که در روستاها باید ساخته شود؛ قرار شده از این سهمیه ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحدی، پنج هزار و ۷۳۰ واحد نیز توسط بخش خصوص ساخته شود.

بهادری افزود: همچنین چهار هزار و ۲۹۶ واحد مسکونی در محلات مورد هدف بازآفرینی شهری و بافت فرسوده در قالب تسهیلات کم بهره ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون حدود ۲۰ هزار و ۴۹۰ نفر در استان ایلام برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۸۸۶ نفر حائز شرایط اولیه بودند.

بهادری اضافه کرد: تاکنون سه هزار و ۶۸ نفر نیز تایید نهایی شده که از این تعداد یک هزار و ۷۷۲ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را واریز کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا