اجتماعی

برنامه شهرداری برای ارتقای سامانه حمل و نقل

به گزارش گروه شهری برگزیده های ایران، آیین تکریم و معارفه مدیر عامل پیشین و سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار و بهرام نکاحی به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست این شرکت، جایگزین محمود ترفع شد.

مجتبی شفیعی در آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل پیشین شرکت واحد اتوبوسرانی، خدمات این شرکت در زمینه جابه‌جایی مسافر را دارای اهمیت خواند و افزود: امروز شهردار تهران نیز به ارتقای سطح خدمات این شرکت توجه ویژه‌ای دارند و با تمام محدودیت‌ها تلاش می‌کنند تا منابع مالی و امکانات موردنیاز برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تهرانی فراهم شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در اصلی جابه‌جایی مسافر در پایتخت در سال‌های گذشته، به‌دلیل عدم تکمیل سیستم ریلی بر دوش شرکت واحد بوده و مجموعه اتوبوسرانی در بیشتر مواقع از جمله همه‌گیری کرونا، برگزاری مراسم، مناسبت‌ها و…، عملکرد جهادی داشتند.

شفیعی با بیان اینکه مدیریت در حوزه حمل و نقل ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، زیست‌محیطی، اجتماعی و… را دربرمی‌گیرد، تاکید کرد: با وجود تمام پیچیدگی‌های مدیریتی در این حوزه، باید با تلاش شبانه‌روزی، سامانه حمل و نقل را از لحاظ کیفی به جایگاهی برسانیم که درخور مردم شایسته و لایق پایتخت باشد.

بر پایه این گزارش، در این آیین، بهرام نکاحی، سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برخی رویکردهای پیش روی خود را در این حوزه برشمرد و مدیرعامل پیشین اتوبوسرانی با تشریح بخشی از فعالیت‌های این شرکت در دو سال گذشته، برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا