Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
برنامه شورای شهر برای تکمیل پایانه های خطوط شبکه متروتهران - خبرگزاری برگزیده های ایران
اجتماعی

برنامه شورای شهر برای تکمیل پایانه های خطوط شبکه متروتهران

به گزارش گروه شهری برگزیده های ایران، سید محمد آقامیری نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از نخستین پایانه زیرزمینی شبکه مترو پایتخت که مراحل پایانی تکمیل خود را پشت سر می گذارد، گفت: امروزه اهمیت نگهداری از سرمایه های عمرانی شهرها به یکی از اولویت های برنامه های اصلی متولیان اداره امور کلانشهرها در سراسر دنیا تبدیل شده است وتوجه به این اصل اساسی، حیی مقدم بر ساخت وسازهای جدید قرار دارد.

وی افزود: در شهر تهران نیز تاسیسات، امکانات و تجهیزات فراوانی ایجاد شده که باید از آنها مراقبت و محافظت درست و اصولی کرد. احداث پایانه ها برای هر خط از شبکه مترو به منظور تعمیر و نگهداری از واگن ها، حکم همین مساله را در حوزه حمل ونقل ریلی پایتخت دارد و باید بسیار مهم و البته واجب تلقی شود. کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز به این امر واقف بوده و پیگیر روند تکمیل پایانه خطوط موجود است.

گفتنی است در نشست برگزار شده قبل از بازدید از پایانه زیرزمینی اکباتان،  علی امام مدیر عامل شرکت مترو، توضیحات مبسوطی در مورد آخرین وضعیت پایانه های در حال ساخت خطوط مختلف ارائه داد و علی عدلی مجری خط ۴ نیز ضمن اشاره به جزئیات عملیات باقی مانده در روند تکمیل پایانه اکباتان، اشاراتی نیز به پروژه توسعه شرقی خط ۴ داشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا