لرستان

برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی لرستان / توسعه طرح روستا بازار

برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی لرستان / توسعه طرح روستا بازار

به گزارش برگزیده های ایران لرستان،سید عماد شاهرخی در جلسه مشترک تعاون روستایی، تشکل‌ها و اتحادیه های بخش کشاورزی گفت : از تشکل‌های بخش کشاورزی حمایت می‌کنیم و بر لزوم توسعه طرح «روستا بازار» در این استان در راستای برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی نیز تاکید داریم.

وی افزود :ما از حامیان و حمایت کنندگان تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی هستیم و بر این باوریم هرچه انسجام و تمرکز در این بخش بیشتر باشد بستر و شرایط توسعه بخش کشاورزی بهتر تسهیل می‌شود.

شاهرخی ادامه داد : تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی بازوان اجرایی در عرصه تولیدات بخش کشاورزی هستند و هر چه تعاملات و ارتباط سازنده بین تشکل‌ها و اتحادیه کشاورزی بیشتر باشد، بی تردید شاهد تحولات مؤثری در زیر بخش‌ها خواهیم شد، که خوشبختانه چنین تعاملاتی در استان وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: طبق قوانین و آئین نامه‌ها می‌توانیم برخی از کارهایی که قابلیت واگذاری را دارند به بخش تشکل‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی در راستای تسریع درروند کار واگذار کنیم که با واگذاری این کارها شاهد توسعه بیشتر در بخش کشاورزی خواهیم شد.

سید عماد شاهرخی در پایان به فعال شدن «روستا بازار» اشاره کرد و گفت: با فعالیت و توسعه «روستا بازار» می‌توان برخی از تولیدات و محصولات کشاورزی را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم و این ظرفیت خوبی برای برند سازی و بازاریابی محصولات کشاورزی است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا