کرمانشاه

برنز سوغات بانوی کرمانشاهی از سرزمین حجاز

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، کوثر اساسه در این مسابقات در دور اول در مقابل «استاورولا دسیلا» از یونان قرار گرفت و با توجه به انصراف حریف یونانی به دور بعد مسابقات راه یافت، کوثر در دور دوم در مقابل هوگوپوش کانادایی قرار گرفت که دو مدال طلا و دو مدال برنز قهرمانی امریکا را در کارانه خود ثبت کرده بود.

اساسه در مسابقه با «آشلی کرایولد» از کانادا با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ به برتری رسید و به دور سوم مسابقات و تقابل با حریف اسپانیایی دست پیدا کرد که دارانده چندین مدال اروپایی بود و این هوگوپوش خوب کرمانشاه توانست با نتیجه ۱۵ بر پنج مقتدرانه جان ماگدالنو  را شکست دهد و ضمن قطعی کردن مدال برنز خود راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اساسه در مسابقه نیمه نهایی یک قدم در مقابل پترا اتولبوا از کشور چک و دارنده دو مدال طلای قهرمانی اروپا کم آورد و با نتیجه هفت بر شش نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد. 

مربی تکواندو استان کرمانشاه در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات جهانی سطح بسیاری بالایی برخوردار و ورزشکاران بسیار توانایی در آن حاضر بودند و کوثر اساسه نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست به مدال برنز مسابقات دست پیدا کند.

لیلا خزایی ادامه داد: اساسه در مسابقه پایانی خود در مقابل حریف جمهوری چک تا پایان وقت اول با نتیجه چهار بر صفر پیش بود اما در پایان مسابقه با نتیجه بسیار نزدیک هفت بر شش مسابقه را واگذار و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

خزایی با اشاره به سن این هوگو پوش کرمانشاهی، یادآور شد: کوثر اساسه متولد دی ماه ۱۳۸۰ بوده و  تنها دو سال است که در رده بزرگسالان حاضر است و فرصت بسیار زیادی بر روی شیاپچانگ های مختلف دارد.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا