اجتماعی

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم در سامانه شفافیت شهرداری تهران

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم در سامانه شفافیت شهرداری تهران

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدعلی الفت‌پور در خصوص بروزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰ جلسه برای بروزرسانی سامانه شفافیت برگزار شده است. در این جلسات نکات تخصصی با حضور تمامی متولیان در کارگروه رفع تعارض و شفافیت ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بررسی شده و در نهایت منجر به انتشار عمومی می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هدف از بروزرسانی این سامانه را پیشگیری از فساد، جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری و بهبود کیفیت خدمات دانست.

انتشار ۳۱ مصوبه شهرداری تهران در سامانه شفافیت

الفت‌پور در توضیح اهم موضوعات بروزرسانی شده و بارگذاری شده در سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: بارگذاری ۶۵۶ مصوبه لینک مصوبات کمیسیون ماده پنج شهر تهران، بارگذاری اطلاعات سند جامع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و دستورالعمل عقد قرارداد پروژه‌های مشارکتی، بارگذاری اطلاعات ۲۱۳ مجموعه ورزشی، بارگذاری اطلاعات مساعدت به موسسات حقوقی، بارگذاری لینک سامانه جامع قوانین و مقررات شهری، امکان جستجو و استفاده از تمامی مقررات، قوانین و آراء وحدت رویه مصوب مراجع قانونگذاری کشور در حوزه مدیریت شهری و شهرسازی و … انجام شده است. همچنین بروزرسانی ۱۵۸ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های گل و گیاه، بروزرسانی ۱۰۴۲ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های مطبوعاتی، بروزرسانی ۱۵۵۶ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان هزینه‌ای، بروزرسانی ۲۶۰۴ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان درآمدی، بروزرسانی ۹۹ عنوان اطلاعات قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری، بروزرسانی ۱۱۵۸ عنوان قراردادهای ملکی درآمدی، بروزرسانی بیش از ۷۰۰۰ مورد اطلاعات حواله‌ و … انجام شده است.

گفتنی است؛ شهروندان می‌توانند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی https://shafaf.tehran.ir اطلاعات مربوط به معاملات، شهرسازی، منابع انسانی، پژوهش ها و مطالعات، قوانین و مقررات، برنامه و بودجه، پیام‌های ۱۳۷ پلاس، صورت‌های مالی، اساسنامه و آیین‌نامه مالی و معاملاتی و … را مشاهده کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا