Categories: اجتماعی

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم در سامانه شفافیت شهرداری تهران

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم در سامانه شفافیت شهرداری تهران

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدعلی الفت‌پور در خصوص بروزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰ جلسه برای بروزرسانی سامانه شفافیت برگزار شده است. در این جلسات نکات تخصصی با حضور تمامی متولیان در کارگروه رفع تعارض و شفافیت ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بررسی شده و در نهایت منجر به انتشار عمومی می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هدف از بروزرسانی این سامانه را پیشگیری از فساد، جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری و بهبود کیفیت خدمات دانست.

انتشار ۳۱ مصوبه شهرداری تهران در سامانه شفافیت

الفت‌پور در توضیح اهم موضوعات بروزرسانی شده و بارگذاری شده در سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: بارگذاری ۶۵۶ مصوبه لینک مصوبات کمیسیون ماده پنج شهر تهران، بارگذاری اطلاعات سند جامع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و دستورالعمل عقد قرارداد پروژه‌های مشارکتی، بارگذاری اطلاعات ۲۱۳ مجموعه ورزشی، بارگذاری اطلاعات مساعدت به موسسات حقوقی، بارگذاری لینک سامانه جامع قوانین و مقررات شهری، امکان جستجو و استفاده از تمامی مقررات، قوانین و آراء وحدت رویه مصوب مراجع قانونگذاری کشور در حوزه مدیریت شهری و شهرسازی و … انجام شده است. همچنین بروزرسانی ۱۵۸ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های گل و گیاه، بروزرسانی ۱۰۴۲ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های مطبوعاتی، بروزرسانی ۱۵۵۶ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان هزینه‌ای، بروزرسانی ۲۶۰۴ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان درآمدی، بروزرسانی ۹۹ عنوان اطلاعات قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری، بروزرسانی ۱۱۵۸ عنوان قراردادهای ملکی درآمدی، بروزرسانی بیش از ۷۰۰۰ مورد اطلاعات حواله‌ و … انجام شده است.

گفتنی است؛ شهروندان می‌توانند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی https://shafaf.tehran.ir اطلاعات مربوط به معاملات، شهرسازی، منابع انسانی، پژوهش ها و مطالعات، قوانین و مقررات، برنامه و بودجه، پیام‌های ۱۳۷ پلاس، صورت‌های مالی، اساسنامه و آیین‌نامه مالی و معاملاتی و … را مشاهده کنند.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

هشدار نارنجی هواشناسی درباره سیلاب در ۱۰ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش شدید باران، طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی…

12 ساعت ago

ساخت‌وساز در پارک لاله متوقف شد

ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد.

12 ساعت ago

مدارس نوبت عصر این شهر تعطیل شد

مدارس نوبت عصر قزوین تعطیل شد.

13 ساعت ago

رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود…

13 ساعت ago

دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

دستورالعمل دادستانی کل کشور برای اجرای مطلوب طرح نور فراجا به‌زودی ابلاغ می‌شود.

13 ساعت ago

پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی

خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.

13 ساعت ago