چهارمحال و بختیاری

برپایی نمایشگاه قفل چالشتر در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری

اسماعیل رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برپایی نمایشگاه قفل چالشتر در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، گفت: این نمایشگاه به‌منظور معرفی آثار و تولیدات مرتبط با قفل چالشتر برپا شده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: نمایشگاه محصولات قفل چالشتر به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا است.

وی اضافه کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

رمضانی توضیح داد: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در این غرفه ۶۵ نوع از تولیدات قفل چالشتر به‌نمایش درآمده است، عنوان کرد: این قفل‌ها برای درهای مغازه، خانه، صندوق، جعبه جواهرات و انواع گردن‌آویزها همراه با گوشواره‌ها کاربرد دارد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا