چهارمحال و بختیاری

برگزاری آیین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه اول مهرماه

برگزاری آیین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه اول مهرماه

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،ارشاد شاهقلی در خصوص زمان بازگشایی مدارس در مهر ماه گفت: مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه اول مهر ماه با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را شروع خواهند کرد.

رئیس کارگروه تبیین، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش استان،گفت: مراسم نمادین زنگ استانی بازگشایی در یکی از هنرستان های عادی دولتی شهرکرد با حضور مسئولان استانی و وزارت آموزش و پرورش به صدا در خواهد آمد و در مناطق هفده گانه آموزشی نیز این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و بازرسین وزارتی و استانی انجام خواهد شد.

شاهقلی خاطرنشان کرد: شعار امسال مهرماه مدارس «مدرسه قوی، ایران قوی» است و بر همین مبنا برنامه ریزی های لازم جهت بازگشایی مدارس صورت پذیرفته است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشن شکوفه ها و جوانه ها در هفته آخر شهریورماه برگزار می شود ادامه داد: جشن شکوفه ‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در روز چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه در یکی از مدارس ابتدایی دولتی شهرکرد به صورت نمادین با حضور مسئولین استان ، و همزمان در سراسر مدارس ابتدایی استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا