برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر در تهران/ ۸ سابریست دعوت شدند
زمان انتشار: 9 سپتامبر 2025 ساعت 15:50
دسته بندی: اخبار ورزشی
شناسه خبر: 673334
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر در تهران/ ۸ سابریست دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، پس از برگزاری رقابتهای ستلایت و فینال لیگ برتر سابر در ارومیه، اردوی آمادهسازی تیم ملی سابر مردان از تاریخ 22 شهریور 1404 در تهران آغاز میشود.
این اردو تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت و شمشیربازان دعوتشده از استانهای تهران، گیلان، فارس، یزد و مازندران زیر نظر کادر فنی به تمرین خواهند پرداخت.
اعضای دعوتشده به اردو به شرح زیر هستند:
علی پاکدامن (تهران)
محمد فتوحی (یزد)
نیما آقایی (تهران)
دانیال دانشمند (تهران)
طاها کارگرپور (گیلان)
محمدمهدی شاکر (فارس)
پارسا پورسلمانی (یزد)
احمدرضا شهمیری (مازندران)
ورود ملیپوشان به اردو در تاریخ 22 شهریور و شروع رسمی تمرینات از 23 شهریور خواهد بود.
/











