Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
برگزاری «اردوی راهیان نور مقاومت» دانشجویی در کرمان/رونمایی از دانشنامه شهید حاج‌قاسم سلیمانی - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

برگزاری «اردوی راهیان نور مقاومت» دانشجویی در کرمان/رونمایی از دانشنامه شهید حاج‌قاسم سلیمانی

 به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، محمدعلی طاهر رئیس دانشگاه باهنر کرمان امروز در نشست خبری  راهیان نور مقاومت اظهار کرد: دانشگاه شهید باهنر اولین دانشگاه دارای رشته ادبیات پایداری بوده و سالانه همایشی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار و به شهید حاج‌قاسم سلیمانی گزارش داده می‌شد و بعد از شهادت شهید، پژوهشکده مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی از مجلس شورای اسلامی تایید و در دانشگاه تأسیس شد.

وی با اشاره به همکاری با خادمان موکب یزد در سالگرد اول سردار سلیمانی، عنوان کرد: امسال نیز حدود ۳۰۰ نفر اسکان زائر داریم و از برخی اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سایر استان‌ها برای حضور در کرمان دعوت و دومین یادواره شهید پورجعفری و اولین نشست بین‌المللی نخبگان، اساتید و دانشجویان جهان اسلام و محور مقاومت به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان را برگزار می‌کنیم.

رضا  اسماعیل‌کاخ، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان نیز اظهار کرد: بسیج دانشجویی در سه کمیته علمی، زائرین و کمیته برگزاری مراسم‌های ستاد ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی نقش‌آفرینی دارد.

وی از تألیف هفتاد مقاله ارشد و دکتری در استان پیرامون شهید سلیمانی خبر داد و افزود: راهیان نور مقاومت برای اولین‌بار سال گذشته به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد و امسال با همکاری دانشگاه‌های فرهنگیان و پیام‌نور به‌صورت کشوری برگزار خواهد شد و با صحبتی که با معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور شده‌ است، قرار شد اردویی به نام شمس نیز در راستای ترویج مکتب شهید برگزار شود.

 اسلامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید باهنر نیز گفت: امروزه ما با سه نسل همراه سردار، نسل حال حاضر و نسل آینده طرف هستیم که باید با زبان این نسل‌ها آرمان‌های والایی که سردار سلیمانی داشتند، بیان شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از اکنون نیز برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم تأثیرگذاری خود را علاوه بر سطح بزرگسال به سطوح جوانان و نوجوانان نیز افزایش دهیم.

در حاشیه نشست خبری اردوی راهیان نور مقاومت از دانشنامه شهید حاج‌قاسم سلیمانی که سال ۱۳۷۴ در رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری از دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده ‌بودند، رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا