اردبیل

برگزاری بیش از ۶۰ برنامه در پارس‌آباد به‌مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسن نوری عصر امروز در جلسه تبیین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در پارس‌آباد اظهار کرد: بسیجیان با اتحاد و یکدلی در زمان دفاع مقدس در برابر دشمنان کشور ایستادگی کردند و امروز نیز تلاش و فعالیت بسیجیان همچنان ادامه دارد و به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و وزرشی در شهرستان پارس‌آباد اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال شعار هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم است آغار خواهد شد که بیشتر برنامه‌های باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای ورزشکاران استان اردبیل در پارس‌آباد

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد ادامه داد: به‌مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای ورزشکاران استان اردبیل به میزبانی شهرستان پارس‌آباد در ۳۰ آبان اجرا خواهد شد.

نوری با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه و کارکرد آن در ارکان نظام اسلامی بیان کرد: امام راحل با بنا نمودن بسیج، حفظ و حراست از نظام اسلامی را بر دوش خود مردم نهاد و با این کار نظام را بیمه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد تصریح کرد: فرهنگ بسیجی همراه با اخلاص و ایثار و مردم‌داری و خدمت و ولایتمداری و تلاش برای رشد معنوی در ابعاد مختلف برای خود و دیگران است و امروز جامعه اسلامی ما و دنیا به این فرهنگ مترقی نیاز دارد.

کمک ویژه بسیجیان به نیازمندان پارس‌آباد

نوری افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

وی گفت: با همت بسیجیان تا به امروز ۳۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۱۵ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۴۹۰ میلیون تومان و ۲۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۵ میلیارد تومان برای نیازمندان شهرستان پارس‌آباد کمک‌رسانی شده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا