کرمان

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی در سیرجان

به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی، جشنواره بزرگ ورزشی شهرستان سیرجان به همت اداره ورزش و جوانان در محل پارک مسافر برگزار شد که یک روز شاد و مفرح را برای همشهریان سیرجانی رقم زد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان و ورزشکاران سیرجانی حضور داشتند، با برگزاری برنامه‌های ورزشی و سرگرمی روحیه شادی و نشاط در بین مردم ایجاد کردند.

همچنین در حاشیه این جشنواره دیدار دوستانه‌ای بین تیم فوتبال هیات فوتبال و تیم اهالی رسانه برگزار شد که با نتیجه مساوی به پایان رسید، در این مسابقه حضور قاسم شهبا سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر و حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر و رسول بلوردی ریئس هیات فوتبال سیرجان نیز حضور داشتند.

ناصر گل‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در این مراسم گفت: این جشواره به همت اداره ورزش و جوانان برگزار شده است تا مردم بتوانند در ساعاتی از روز، شادی و نشاط داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت بیش از یکسال و نیم هست که در شرایط کرونا به سر می‌بریم و از فعالیت‌های ورزشی مردم کاسته شده و مردم به روحیه نشاط و شادی و فعالیت ورزشی نیاز دارند و یکی از ضروریات است که همه ارگان‌ها ونهادها باید به ان توجه کنند.

گل‌محمدی بیان داشت: در طول هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های مختلفی را از جمله همایش ورزش صبحگاهی برگزار کردیم که با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد و جمعیت کثیری از مردم در این همایش صبحگاهی شرکت کردند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا