آذربایجان غربی

برگزاری جشنواره نمایش خیابانی طراوت توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی، مجید خلخالی اظهار داشت : این جشنواره با هدف آگاه‌سازی جامعه نسبت به اهمیت و استفاده از آب خاکستری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره نمایش خیابانی تصریح کرد: تلاش‌مان این است اهدافمان را از طریق زبان هنر انتقال دهیم .

دبیر اولین جشنواره نمایش خیابانی طراوت از برگزاری این جشنواره به دو زبان ترکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است خبر داد.

خلخالی مهلت ارسال آثار را تا پانزدهم آبان ماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود : ۱۸ آبان ماه نتایج اعلام و ۲۱ آبان ماه سال‌جاری نیز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود: به نفرات برتر در زمینه‌های طرح و ایده،کارگردانی، بازیگری مرد و زن دیپلم افتخار و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی شرکت این جشنواره در سطح شهرستان‌های خوی ،سلماس و چایپاره اجرا خواهد شد .

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی یادآور شد:قطعاً هنرمندان ما همیشه به شکل هنری بازتاب جامعه‌ای هستند که در آن زندگی می‌کنند برگزاری این جشنواره ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد .

خلخالی ضمن اینکه نشاط اجتماعی را هم جزو وظایف جشنواره عنوان کرد یادآور شد: از سه گروه نمایشی برتر برای اجراهای بیشتر بعد از جشنواره حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا