اردبیل

برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به‌صورت مردمی در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، صاحبعلی اصغری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم ۹دی و دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با حوادث و جریان‌های مختلفی روبرو بوده، ۹ دی یکی از قله‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب بود که با وحدت، بصیرت و هوشیاری دلسوزان این نظام به آن دست یافتیم و در تاریخ این کشور و نظام ثبت شد.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش در شکل‌گیری داعش با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران نقش اصلی را داشتند، افزود: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی، اخلاص، شجاعت و فداکاری شهید سردار سلیمانی در فرماندهی مقابله با داعش، ایران اسلامی توانست اهداف شوم دشمنان را خنثی و نابودی داعش را به سرانجام رساند

سرپرست فرمانداری بیله سوار با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است و امروز همه اندیشمندان و متفکران عالم در برابر شخصیت والای آن حضرت سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ویژه ادارات فرهنگی در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های مهم و به‌خصوص گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اهتمام جدی داشته باشند.

اختری، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار نیز در این جلسه با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه و روز نهم دی ماه اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف با محوریت مردم در شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: فرهنگ مردانگی و شجاعت که شهیدان و جانبازان به آن اقتدا کردند را باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری و فضای مجازی، برجسته نموده و  به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا