اخبار ورزشی

برگزاری دومین نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

برگزاری دومین نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دومین جلسه ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با ریاست غفور کارگری برگزار شد.

 کمال جوانمرد (دبیر اجرایی)، سیدمحمد پولادگر(نایب رئیس آقایان)، مریم کاظمی‌پور (نایب رئیس بانوان)، مجید نیری (مدیر حوزه ریاست)، علی اصغر حسن زاده (رئیس ستاد بازی‌ها)، سعید سلگی (معاون ورزش قهرمانی)، مجتبی محمودی (مدیرپشتیبانی)، حسینی مرادآبادی (مدیر فرهنگی)، سید مجتبی قاسمی(مدیر حراست)، حسن سلگی (مدیر بین الملل)، حسن شکریان (مدیر روابط عمومی) در این جلسه حضور داشتند. 

زاکانی: از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هم تقدیر خواهیم کرد

 

 در این نشست که با حضور کارگری پیگیری شد، هر یک از اعضای حاضر در جلسه در خصوص بازی‌های پارالمپیک پاریس و پیش بینی های ضروری، نظرات خود را بیان و به بحث و گفتگو پرداختند.

 کارگری با اشاره به موفقیت کسب شده در بازی‌های پارآسیایی هانگژو گفت: عنایت خداوند متعال، لطف حضرت فاطمه زهرا (س) و دعای خیر مردم باعث شد تا بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه بازی های پاراآسیایی هانگژو به اهتزار در آمده و افتخاری بی نظیر برای میهن عزیزمان به ارمغان آید.

وی با بیان اینکه جلسات آسیب شناسی و بررسی عملکرد بازی های پاراآسیایی دارای اهمیت است و از این رو جلسات آن در حال برگزاری است، سیاست کلی کمیته پارالمپیک را کیفی گرایی، نظارت مستمر و موثر بر اردوهای آماده سازی، کار جهادی و تلاش هوشمندانه عنوان کرد.

 در پایان مقرر شد طی دو هفته آینده جلسات ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک پاریس با حضور روسای فدراسیون‌های همکار آغاز شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا