چهارمحال و بختیاری

برگزاری راهپیمایی روز قدس درشهرستان‌های دهگانه چهارمحال وبختیاری

برگزاری راهپیمایی روز قدس درشهرستان‌های دهگانه چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت ایام لیالی قدر از برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز قدس خبرداد و اظهار کرد: مسئله فلسطین نقطه کانون جهان اسلام و مهمترین و زنده ترین مسئله مشترک امت‌های اسلامی است.

وی افزود: روز قدس ظرفیت خوبی برای ملت‌های مسلمان است که بتوانند در باب فلسطین و قدس اجتماع عظیمی را داشته باشند و اتحاد و همبستگی را برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست بوجود بیاورند و این روز نقطه عطفی برای رسیدن به آرمان‌های قدس باشد.

انصاری بیان کرد: علی رغم کم کاری‌ها و حوادث و شیطنت‌های دشمنان اسلام در منطقه باعث گستاخی‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست در منطقه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) در رمضان یک ابتکار و تیزبینی را بخرج دادند و آخرین جمعه این ماه پر از خیر و برکت و ماه مهمانی الهی را به نام روز قدس نامگذاری کردند و شاید این روز یکی از رموزات الهی است که امام توانست با این شگرد و با این حرکت که روز قدس را در ماه مبارک رمضان قرار دهد، دل‌های مردم دنیا را به هم وصل کند.

انصاری ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ کشور در سراسر دنیا این روزرا گرامی می‌دارند و در روز قدس راهپیمایی دارند تصریح کرد: روز قدس یکی از بزرگترین ابتکارات و خلاقیت‌های امام راحل (ره) برای مبارزه با صهیونیسم و آزاد سازی قدس از دستان رژیم اشغالگر است.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس در مرکز استان و شهرستان‌های دهگانه استان در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه (۲۳ ماه رمضان) برگزار خواهد شد.

انصاری ادامه داد: در شهرکرد راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از چهارراه بازار به سمت خیابان ولی عصر شمالی و خیابان سعدی غربی و نهایتا تا مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد ادامه و به نماز جمعه ختم خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس هم زمان با سراسر کشور و استان در شهرستان‌های استان نیز به طور گسترده و عظیم برگزار خواهد شد و امسال هم همچون سنوات گذشته این حرکت گسترده و عظیم خواهد بود.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری جناب آقای حسین میرزایی ادامه داد: هر جایی که در این ۴۰ سال و اندی مردم حضور داشتند شاهد پویایی نظام اسلامی بودیم.

وی افزود: حضور پُرشور و با نشاط، باشکوه و با بصیرت مردم در صحنه سبب امیدافزایی میان دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای اطلاع‌رسانی بین مردم استفاده شود و رسانه‌ها از جمله صداوسیما و فضای مجازی با تولیدات تاثیرگذار روز قدس را اطلاع‌رسانی کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت ۲۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان در راستای اطلاع‌رسانی در بین خانواده‌ها استفاده کند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا