چهارمحال و بختیاری

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بام ایران

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بام ایران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ، سردار علی محمد اکبری گفت: به منظور مردم یاری و مردم داری و همچنین کمک مومنانه که به فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان سال ۹۸ شروع شده، امروز به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید، بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه، بیش از ۵هزار بسته معیشتی تهیه شده که توسط گروه های جهادی بین خانواده های نیازمند شهرستان های یازده گانه استان چهارمحال و بختیاری که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود

وی هدف از برگزاری مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری طی ماه مبارک رمضان در سال آینده خبرداد و از همکاری مردم خیر و باسخاوت استان و نهادهای حمایتی تقدیر کرد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: یکهزار و یکصدمیلیارد تومان کمک های نقدی وغیرنقدی از شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه د ر استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و ماکارانی است که ارزش تقریبی آن حدود ۳۵۰میلیون تومان می باشد و در مرحله بعدی بسته های کامل تری تقدیم نیازمندان خواهد شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا