Categories: لرستان

برگزاری رویداد استارتاپی دانشگاه علمی کاربردی در بروجرد

برگزاری رویداد استارتاپی دانشگاه علمی کاربردی در بروجرد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، معاون استاندارلرستان و فرماندار ویژه بروجرد در حاشیه برگزاری این رویداد استارتاپی گفت: نگاه مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که فارغ از نام دانشگاه، با برگزاری همچنین رویدادهایی زمینه‌ی مهارت و ایجاد شغل برای جوانان را فراهم کنند این امر که جای تقدیر دارد.

مرادی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی زاگرس پوش بروجرد به ‌خوبی توانسته، علم را با کسب و کار تلفیق کند و با تلاش جوانان متخصص خود، علاوه بر نگاه عمیق به مسئله تولید و صادرات، زمینه اشتغال مهارت آموزان را فراهم کند که وظیفه داریم این شرکت کارآفرین را حمایت کنیم.

در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی دانشجو در بهمن ماه سالجاری نسبت به سال گذشته گفت: جذب بیشتر دانشجو در این دانشگاه نشان از اقبال جامعه به آموزش‌های مهارتی دارد که این مهم مسئولیت ما را نیز بیشتر می‌کند.

دکتر جعفری اظهار کرد: باهدف تقویت زیست بوم فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی و براساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان، مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان اقدام به برگزاری رویدادهای استارتاپی تقاضا محور ومسئله‌محور کرده‌اند که امروز شاهد برگزاری ششمین رویداد استارتاپی در بروجرد هستیم که براساس برنامه‌ زمان‌بندی، چهار رویداد دیگر توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان لرستان تا پایان سالجاری برگزار می‌شود.

گفتنی است در پایان برگزاری این رویداد و پس از داوری ایده ها، ایده پرو اینترنتی از زهرا بختیاری، ایده استفاده از ضایعات عینک برای فریم عینک از بهرنگ خوش ضمیر و ایده روش های نوین و کاربرد فناورانه در جذب مشتری در قالب ایده های مفهومی برای توسعه آینده شرکت زاگرس پوش از مبینا غلامی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر…

4 ساعت ago

تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در یک باشگاه فوتبال

پرونده قضایی فساد مالی در یکی از باشگاه‌های کرمانی تشکیل شد.

4 ساعت ago

حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه‌ای عجیب برای مردی میانسال…

4 ساعت ago

واکنش فراجا به درگیری پلیس با یک زن؛ مأمور خاطی بازداشت شد

در پی انتشار ویدئویی از برخورد دور از شئونات اخلاقی یک مأمور، او بازداشت شد.

4 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور…

4 ساعت ago