لرستان

مسمومیت دانش آموزان بروجردی زیر ذره بین مجلس شورای اسلامی / اعزام تیم تحقیق و تفحص به بروجرد

مسمومیت دانش آموزان بروجردی زیر ذره بین مجلس شورای اسلامی / اعزام تیم تحقیق و تفحص به بروجرد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، فاطمه مقصودی دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران با اعلام این خبر گفت : باتوجه به بروز مسمومیت دانش آموزان برخی مدارس در بروجرد طبق پیگیری های انجام شده قرار است تیم ویژه بررسی از وزارت آموزش و پرورش به بروجرد اعزام شود که البته بعنوان نماینده مردم قانع نشدیم .

وی افزود : به جهت نگرانی های مردم و بخصوص خانواده های دانش آموزان از شخص دکتر نوری وزیر آموزش پرورش خواستیم که به بروجرد سفر کند و ابعاد ماجرا را شخصاً پیگیری نماید لذا مقرر شد وی با حضور در بروجرد مسمومیت دانش آموزان را بررسی نماید .

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس همچنین با بیان اینکه تیمی از مجلس نیز به بروجرد دعوت شده اظهار داشت : همچنین با هماهنگی و دستور قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز تیم تحقیق و تفحص کمیسیون بهداشت مجلس هم امشب وارد بروجرد می شود و با حساسیت بیشتری این اتفاق تلخ را پیگیری و بررسی خواهند نمود.

مقصودی در ادامه با تاکید بر تجهیز بیمارستانهای شهر جهت تسریع در روند درمان دانش آموزان گفت: از مسئولین استان نیز خواستیم با توجه به تعداد بالای دانش آموزان مسموم که نیاز به طی روند درمانی در اسرع وقت دارند مراکز درمانی بروجرد را تجهیز و بدون فوت وقت به این دانش آموزان رسیدگی نمایند .

لازم به ذکر است طی چند روز اخیر تعداد بیش از ۱۰۰ دانش آموز در بروجرد دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند .

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا