سمنان

برگزاری رویداد «جامعه پرداز» در سمنان

برگزاری رویداد «جامعه پرداز» در سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،علی مهرزاد در گفتگویی با اشاره به برگزاری این رویداد دو روزه در سمنان، گفت: نخستین رویداد استانی جامعه پرداز در یزد برگزار شد و این رویداد در سمنان با مشارکت جبهه فرهنگی استان و بنیاد ملی خانواده ایرانیان خواهد بود.

او با اشاره به تجارب انقلاب اسلامی در ادوار مختلف برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، بیان کرد:انقلاب‌ اسلامی‌ با رهبری‌ امام‌ خمینی‌ رحمت‌ الله علیه‌ و پشتوانه‌ مردم‌ توانست‌ سد عظیم‌ استکبار را بشکند و عالم‌ را با تجربه‌ای‌ جدید آشنا نماید،تجربه ای‌ که‌ مرحله‌ آن‌ با انقلاب‌ اسلامی‌ شروع‌ و مرحله‌ نهایی‌ آن‌ هم‌ رسیدن‌ به‌ تمدن‌ نوین‌ اسلامی‌ است‌.

مهرزاد ادامه داد: یکی از مراحلی‌ که‌ به‌ تعبیر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در مرحله‌ میانی‌ این‌ مسیر قرار گرفته‌ مرحله‌ ایجاد جامعه‌ اسلامی‌ است‌ که‌ در بیانیه‌ گام‌ دوم‌ انقلاب‌ تعبیر به‌ جامعه‌ پردازی‌ از آن‌ شده‌ است‌.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به رسالت محوله بنیاد ملی‌ خانواده‌ برای تحقق آرمان های انقلاب، بیان کرد : در همین راستا بنیاد ملی خانواده بر آن شد تا از ظرفیت‌های‌ مردمی‌ فعال‌ درعرصه‌ خانواده‌ که در پیشبرد اهداف‌ والای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ و در مرحله‌ جامعه‌سازی‌ دارند، بهره ببرد.

مهرزاد بیان کرد: در این‌ طرح‌ بعد از شناسایی‌ مجموعه‌های‌ فعال‌ مردمی‌ در هر استان‌، رویدادی‌ برای‌ شناختن‌ و شناساندن‌ این‌ مجموعه‌ها برگزار خواهد شد تا با هم‌ افزایی این‌ مجموعه‌های‌ مردمی‌ عملیات‌های‌ مشترک و مدون به سرانجام برسد.

او با اشاره به ماموریت بنیاد ملی خانواده، ادامه داد :ماموریت‌ بنیاد ملی‌ خانواده‌ در چهار محور تشکیل‌ خانواده‌، تحکیم‌ خانواده‌، تعالی‌ خانواده‌ و فرزند آوری‌ است که مورد تاکید مقام‌ معظم‌ رهبری‌ ست.

مهرزاد از حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان حوزه های خانواده، زن و جمعیت در استان در این رویداد خبر داد و اظهار داشت: در این همایش ۳۰ مجموعه فعال استان در عرصه های مختلف دستاوردها و فعالیت های خود را ارائه خواهند داد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به شناسایی ۵۹۲ مجموعه و فرد فعال در عرصه های فوق برای نقش آفرینی، اظهار کرد: این افراد و مجموعه پس از انجام سه ماه کار در استان شناسایی و از این تعداد ۱۴۷ مجموعه فعالتر بودند و در مجموع ۱۲۳ مجموعه و ۱۴ فرد فعال مورد شناسایی قرار گرفتند و در نهایت ۳۰ مجموعه برای حضور در این رویداد استانی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری رویداد جامعه پرداز یازدهم و دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا