گیلان

برگزاری سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور گیلان

سعید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری یکی دیگر از رویدادهای بزرگ فرهنگی-دانشجویی در گیلان، اظهار کرد: سومین جشنواره ملی شعر دانشجویی دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر دانشجویی برای سومین دوره متوالی در دانشگاه پیام نور گیلان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به استقرار دبیرخانه کانون‌های شعر دانشجویی دانشگاه پیام نور در دانشگاه پیام نور گیلان و وجود بسترهای لازم در این دانشگاه، دانشگاه پیام نور گیلان میزبان سومین جشنواره ملی شعر دانشجویی است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به محورهای سومین جشنواره شعر دانشجویی کشور، گفت: این جشنواره با محورهای امید، پویایی و نشاط دانشجویی و بخش آزاد دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره شعر دانشجویی کشور با اشاره به استقبال خوب دانشجویان در دو دوره قبلی که به‌صورت مجازی در استان گیلان برگزار شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز این جشنواره با استقبال پرشور دانشجویان برگزار تا اواسط دی‌ماه آثار ارزشمندی از دانشجویان شاعر دانشگاه‌های کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

صادقی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، افزود: اختتامیه سومین جشنواره شعر دانشجویی در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا