کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در سی سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از سی سخت،مانور امداد و نجات هفته پدافند غیرعامل به میزبانی مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) توسط نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در شهر سی سخت برگزار گردید.

پناهی فرماندار دنا در این مانور گفت:این هفته فرصتی هست تا ارزش های پدافندغیرعامل برای تمام دنیا آشکار شود.

پناهی گفت: اگه پدافند غیرعامل در سطح کشور به درستی انجام گیرد خیلی از مشکلات کاسته می شود و از خسارات بسیار زیادی جلوگیری خواهد شد.

فرماندار دنا اظهار داشت:الان نزدیک به ۸ ماه است که شهر سی سخت دچار بحران زلزله شده است که اگه برنامه محور باشیم وهمه عوامل پدافند غیر عامل  را به درستی انجام دهیم بسیاری از مشکلات کاسته می شود.دنیا به عنوان یک اصل اساسی  و کمتر کردن میزان خسارات و هزینه ها پدافند غیرعامل را دربرنامه منظم کاری خود قرار داده است.

بالاترین مقام اجرایی دولت درشهرستان دنا گفت:،پدافند غیرعامل فقط فیزیکی نیست وهمان طور که دیدید  چند روز پیش یک حمله سایبری جهت برهم زدن نظم و آرامش کشور  علیه پمپ بنزین های سراسر کشور انجام گرفت که خوشبختانه با  همراهی خوب مردم باعث شد هیچ مشکلی پیش نیاید و  دشمن کینه توز و خبیث به اهدافی که مد نظرش بود نرسد.

ابراهیم ریاضی رئیس آموزش و پرورش دنا گفت:روز دانش آموز تنها روزی است که مربوط به همه مردم ایران است واین روز را بر تمامی دانش آموزان تبریک می گویم.

ریاضی گفت: دو نوع پدافند داریم یکی پدافند عامل و دیگری پدافندغیرعامل  که در پدافند عامل  ما در۸سال جنگ نشان دادیم و در مقابل دشمن باانواع سلاح ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم و پدافندغیر عامل یعنی اقداماتی جهت کاهش انواع  حوادث،فرهنگی واقتصادی که باید از قبل انجام دهیم  تا کمترین مشکلات  و خسارات برای جامعه به وجود آید که اگه پدافند غیر عامل در کشور بدرستی انجام گیرد آسیب ها به حداقل می رسند که می طلبد هر مدیری در حیطه کاری خودش این مسئولیت را به درستی انجام دهد تا شاهد کاهش خیلی ازمشکلات روزمره برای جامعه باشیم.

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا