کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در یاسوج/ معاون استاندار؛ نوع تهدیدات بشر متفاوت شده است+فیلم و تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، مانور پدافند غیر عامل توسط شهرداری و با مشارکت سازمان آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵، پلیس و سایر دستگاه‌ها در پارک مهرورزی یاسوج برگزار شد.

 

در این مانور سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: حوادث ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. ماندگار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه پدافند غیر عامل همیشه همزاد بشر است، گفت: بشر از ابتدای خلقت نیاز به امنیت داشته  به همین جهت برای دفاع از خود به کوه و خندق پناه می‌برد.

 

هاشمی ادامه داد: به مرور تهدیدات بشر پیشرفت کرد و امروزه تهدیدات با سلاح نیست بلکه تهدیدات سایبری، هسته ای و شیمیایی است.

این مسیول بیان کرد: در حادثه حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها،  دشمن قصد داشت با این توطئه آشوب به پا کند و ناآرامی ایجاد کند اما با هوشیاری مردم و مسئولان نقشه آنها نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه هیچ تهدیدی اجتناب ناپذیر نیست افزود: باید برای همه تهدیدها آماده باشیم، ضمن اینکه  پروژه‌های متعددی در راستای پدافند غیرعامل تعریف و اعتباران لازم اختصاص داده شود.

 

در ادامه شهردار یاسوج گفت: سومین رزمایش ارتقاء توانمندی دستگاه‌ها در سال‌های اخیر است که با هدف مقابله با حملات و تهدیدات بیولوژیکی و به حداقل رساندن آسیب‌ها علیه منافع و جان انسان‌ها برگزار می‌شود.

نستهن مقدم خاطرنشان کرد: تمام امکانات شهرداری برای برگزاری مطلوب این رزمایش با کار گرفته شد ضمن اینکه توصیه می کنیم رزمایش‌ها جوی گرفته شود.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا