Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی در تمام مناطق کهگیلویه و بویراحمد - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی در تمام مناطق کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: مردم فتنه‌ای که دشمن برای براندازی نظام طراحی کرده بود را به خوبی شناختند و به موقع در صحنه حاضر شدند، حماسه آفریدند و آن را خنثی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹ دی حماسه بی‌نظیر بود و باید ابعاد و ریشه‌های آن تبیین شود، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن کشور را تا لبه پرتگاه برد و عده‌ای در  داخل همراهی کردند که می‌طلبد همه ساله آنچه در ۹ دی سال ۸۸ رخ داد توسط وعاظ، سخنرانان و فضای مجازی تبیین و بیان شود.

وی بیان کرد: دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم است و باید قدردان این مردم با بصیرت باشیم مردم علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات معیشتی هر جایی که لازم بوده حضور پیدا کردند و از انقلاب و نظام دفاع کردند و وفاداری خود را نشان دادند، مسئولان باید به چنین مردمی خدمت بیشتری کنند.

هاشمی بیان کرد: طی دو  سال اخیر کرونا  مراسم ۹ دی را تحت تاثیر قرار داده اما با توجه به کمرنگ شدن کرونا تبلیغات لازم برای حضور مردم در مراسم ۹ دی صورت گیرد، مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام استان برگزار شود.

پیش از سخنان معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی انجام شود، گفت: امسال مراسم در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مراسمات بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی نقش بی بدیل مردم در طول ۴۳ سال عمر انقلاب، نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری در شکست و مهار توطئه‌های دشمنان و تبیین و ترویج گفتمان مقاومت تنها راه نجات امت اسلام از ظلم و ستم استکبار تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند حماسه ۹ دی به فراموشی سپرده شود، گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام بوده و دشمنان در صدد تضعیف این پشتوانه مهم هستند.

وی با تاکید بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال پیام حمل سه ۹ دی و تبیین اهمیت آن افزود: ۱۰۰ عنوان برنامه و ۴۵۰ برنامه در دهه بصیرت با توجه به همزمانی با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه دوم فاطمیه انجام می‌شود.

خاضع عنوان کرد: با توجه به بیماری کرونا مراسم ۹ دی با شعار یوم‌الله ۹ دی” تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه” به صورت تجمع و با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
گفتنی است اعضای جلسه به بیان دیدگا‌ه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که توجه دولت سیزدهم به مسائل فرهنگی، رونمایی از مستند شهید جان‌محمد کریمی و نمایشگاه عکس شهید سلیمانی از مهم‌ترین مطالبات مطرح شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا