اخبار ورزشی

برگزاری مراسم ضیافت سده المپیک

برگزاری مراسم ضیافت سده المپیک

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز به میزبانی سالن اجلاس سران و  با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدال آوران المپیک‌های ادوار گذشته (از ۱۹۴۸ لندن تا ۲۰۲۰ توکیو) و چهره‌های ورزشی برگزار شد.

به دلیل بارندگی و ترافیک زیاد اطراف سالن سران، بسیاری از مهمانان با تاخیر به این مراسم رسیدند.

خسروی‌وفا: رونمایی از صدای تختی بهانه گردهمایی المپیکی‌ها شد/ به پیام باخ توجه شود

 

نشان لیاقت و افتخار، هدایای نقدی، لوح تقدیر و یک نسخه از کتاب تاریخ شفاهی، هدایایی است که برای مدالیست‌های ایران از المپیک ۱۹۸۴ تا ۲۰۲۰ توکیو در نظر گرفته شده است.

محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم به شوخی گفت خبر خوبم این است که این مراسم سخنران ندارد و خبر بدم این است که پدران و مادران و مربیان قهرمانان هیچ‌گاه دیده نمی‌شوند.

در این مراسم پیام توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک خطاب به کمیته ملی المپیک ایران و محمود خسروی‌وفا در خصوص این مراسم پخش شد.

همچنین  کلیپی از صحبت‌های برخی از قهرمانان و چهره‌های ماندگار ایران در ادوار مختلف المپیک منتشر شد.

طی این مراسم از تنها صدای ماندگار جهان پهلوان غلامرضا تختی (یادگاری و امانت استاد بهمنش) و موسیقی المپیک ساخته استاد انتظامی نیز رونمایی شد.

در این مراسم برخی از روسای سابق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از جمله سیدرضا صالحی امیری، محمد علی آبادی، محمد عباسی، علی سعید لو حضور نداشتند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا