تهران

برگزاری مسابقه اسب سواری در خورین ورامین با ورزشکاران داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، سید سراج الدین تقوی ونکی بخشدار مرکزی ورامین عصر امروز در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه، اطهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند همه ما باید خودمان را یک بسیجی بدانیم، بسیجی بودن صرفا عضو پایگاه بسیج بودن نیست بلکه افرادی داریم که در عرصه های مختلف فعالیت داشته و دارند که از شاخصه های یک فرد بسیجی بهره مند هستند.

وی گفت: خبرنگاران هم در قشر خودشان بسیجی هستند، محوریت بسیج، اخلاق مداری و اخلاق محوری و مردم داری است.

بخشدار مرکزی ورامین ادامه داد: محوریت اخلاقی را همیشه به عنوان یک فرض بدانیم و صرف شعار نباشد و در عمل این مهم نشان داده شود و خبرنگاران فارغ از همه گرایش ها اخلاق مداری را سر لوحه کار خویش قرار داده اند که خواسته های به حق مردم را مورد مطالبه قرار می دهند و به گوش مردم می رسانند و وظیفه همه مسوولین است که در حد توان در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

تقوی در ادامه گفت: از کادر درمان دشت ورامین که در راستای ویروس کرونا در خط مقدم هستند و شبانه روز تلاش می کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: طی مدتی که در خدمت مردم ورامین بودیم جز شرافت کاری و اجتماعی از مردم چیز دیگری ندیدم و حقیقتا مردم صبور و نجیب هستند وحق این مردم بیش از این ها است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: تلاش مان بر این بوده آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت در اختیار بخشداری ها قرار داده اقداماتی را در روستاها انجام دهیم؛ زیر ساخت‌ها از جمله سیستم آبرسانی شرب روستاها تا جای امکان، گاز رسانی و اصلاح برق شبکه توزیع با همت دهیاری ها و مساعدت مسوولین ذیربط، بهسازی معابر و آسفالت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر و موارد دیگر از جمله اقداماتی بوده که طی این مدت انجام گرفته است.

حق آبه آشامیدنی سد ماملو به دشت ورامین به درستی داده نشد

وی عنوان کرد: یکی از موارد این است که حق آبه آشامیدنی سد ماملو به دشت ورامین به درستی داده نشد و انتظار داریم حق آبه سد ماملو بیشتر به این خطه از سرزمین ایران اسلامی قرار بگیرد.

تقوی ونکی گفت: اصلاح راه دسترسی قرچک به روستاهای چپ و راست ورامین را پیش بینی کردیم که می تواند در کاهش ترافیک شهری موثر باشد.

بخشدار مرکزی ورامین گفت: برای فضاهای ورزشی در روستای احمد آباد برنامه داریم و بدنبال این هستیم که تملک انجام شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برخی روستاهای ما پتانسیل آن را دارند که درمانگاه شبانه روزی داشته باشند و نیاز مبرم داریم که دو درمانگاه شبانه روزی در روستاهای علی آباد باغخواص، ریحان و عبدل آباد و جعفر آباد بخش راه اندازی و احداث شود.

بخشدار مرکزی ورامین گفت: اعتقاد داریم برخی از کمیسیون ها می تواند به طور شهرستانی به مردم خدمات دهند مثل کمیسیون امور زیربنایی که می تواند این مهم جزو موارد موانع تولید قرار گیرد و امیدواریم این خواسته تحقق یابد چرا که استانی مثل تهران نمی تواند با گستردگی زیادی که دارد پاسخگوی بررسی و مطالبه مردم باشد.

تقوی گفت: مجلس قانون خروج دامداری ها از روستاها را مصوب کرده است اما از سوی دیگر نمی تواند زمینی برای احداث مکان جدید ایجاد کند.

در بخش امور بانوان نیز تیمی که بانوان نخبه را تشکیل دادیم و فعالیت های بسیار خوبی توسط بانوان در بخش مرکزی در راستای ایجاد اشتغال شکل گرفته و ۱۶۰ واحد کارگاهی هم در سطح بخش مرکزی به همت بنیاد برکت راه اندازی و تسهیلات در اختیارشان داده شده و فعالیت می کنند.

بخشدار مرکزی با اشاره به برگزاری ‌مسابقه اسب سواری در یکی از روستای بخش مرکزی گفت: یکی از ظرفیت های خوبی که در روستای خورین‌ وجود دارد مرکز اسب سواری محک است که در این راستا مسابقه اسب سواری کشوری را داریم که از نهم تا دوازدهم در روستای خورین‌ بخش مرکزی با حضور ورزشکاران خارجی و داخلی برگزار می شود.

وی در پایان افزود: طی دو سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد تومان جذب اعتبار در زمینه های مختلف برای توسعه و آبادانی روستاهای بخشداری مرکزی داشتیم که تامین و هزینه شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا