فرهنگ و هنر

برگزاری مسابقه «محرم و نماز در قاب تصویر»

برگزاری مسابقه «محرم و نماز در قاب تصویر»

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ مسابقه «محرم و نماز در قاب تصویر» به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان و مجمع خادمین نماز و با مشارکت مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور و با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز و بیان اهمیت نماز از دیدگاه امام حسین علیه‌السلام برگزار می‌شود. این مسابقه در دو بخش عکس و فیلم و با موضوعات مختلف است.

علاقه‌مندان در بخش عکاسی در قالب تک‌عکسی حرفه‌ای و موبایل، می‌توانند با موضوعات نماز اول وقت، نماز جماعت هیئات مذهبی و نماز ظهر عاشورا شرکت کنند. بخش فیلم کوتاه حداکثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوعات عزاداری و اقامه نماز اول وقت، نماز جماعت مساجد در دهه اول محرم و اشعار نمازی ویژه محرم در دسته‌های عزاداری است. جهت اطلاع از شرایط و قوانین مسابقه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir مراجعه کنید و جهت شرکت در مسابقه می‌توانید از تاریخ ۲۸ تیر ماه مصادف با روز اول محرم تا ۸ مرداد آثار خود را به دبیرخانه مسابقه در سامانه noor.namaz.ir ارسال کنید.

بر پایه این گزارش، زمان اعلام نتایج را ۳۰ مرداد مصادف با آخرین روز از دهه ترویج معارف نماز (۲۱ الی ۳۰ مرداد ماه) است. اسامی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir و یا کانال‌های قرار هفده و ستاد اقامه نماز اصفهان در ایتا اعلام می‌شود. به ۵ نفر اول از برگزیدگان در هر بخش کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و به ۱۰ نفر برگزیده بعدی از هر بخش نیز کارت هدیه ۵ میلیون ریالی تقدیم خواهد شد.

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ آیا رعایت پوشش در نمازهای مستحبی ضروری است؟

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا