خراسان رضوی

برگزاری نخستین دوره مدیریت ارتباطات با استفاده از ابزار mbti

برگزاری نخستین دوره مدیریت ارتباطات با استفاده از ابزار mbti

به گزارش برگزیده از خراسان، این دوره آموزشی با تدریس استاد فاطمه رئوفی فرد عضو انجمن بین المللی کوچینگ انگلستان برگزار و در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر وزارت علوم،تحقیقات و فناوری اعطا گردید.

دوره مدیریت ارتباطات با استفاده از ابزار mbti با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری و به همت موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان(داداستان) برگزار گردید که این گواهی نامه قابلیت ترجمه رسمی توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه دارد.

در این دوره تفاوت‌های شخصیتی افراد با معرفی ۱۶ تیپ شخصیتی تدریس شد.

شناخت ابزار mbti و تاریخچه آن، روایی و پایایی تست، آشنایی با تیپ های شخصیتی ۱۶ گانه، شناخت اصولی خود و توسعه فردی، بهبود روابط کاری، عاطفی و چگونگی افزایش کیفیت تعاملات از مهمترین سرفصل‌های تدریس شده در این دوره بود.

دوره mbti ویژه حقوقدانان، وکلا و کارآموزان، دورهmbti ویژه مدیران و کار آفرینان، دورهmbti ویژه کارکنان ادارات دولتی و خصوصی، دوره mbti ویژه زوجین و دوره mbti ویژه ‌انتخاب شغل از جمله عناوین دوره‌های آموزشی بعدی این موسسه است.

لازم به ذکر است که موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان «داداستان» در برگزاری دوره‌های نوین آموزشی پیشتاز بوده و علاوه بر برگزاری دوره فوق، برای نخستین دوره حقوق رمز ارزها در ایران و برای اولین مرتبه دوره قرارداد نویسی به زبان انگلیسی با اعطای گواهینامه وزارت علوم تحقیقات و فن آوری را در سال ۱۴۰۲ برگزار نموده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا