قزوین

برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی، جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه در سطح کشور برای سومین بار برگزار می‌شود، اما در قزوین این رویداد برای نخستین بار است که برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایش قدرت بسیج در عرصه تولید محتوای فضای مجازی، سنجش توانایی تولیدگران محتوای فضای بسیج استان، ایجاد رقابت سالم میان گروه‌های تولید محتوا، ایجاد شور و نشاط در میان فعالان بسیج، ارتقای ظرفیت‌های تولید محتوا کنندگان و حمایت از آن‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد است.

طاهرخانی بیان کرد: تمامی افراد و گروه‌های توانمند بسیجی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و محدودیتی در اجرای آن وجود نخواهد داشت.

این مسؤول عنوان کرد: این رویداد در ۳ بخش انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد و در این مراسم از برگزیدگان نیز تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

در ادامه این نشست خبری، مرتضی امیری، مسؤول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: تاکنون ۲۰ گروه در این رویداد رسانه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تا ۴۸ ساعت آینده نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این رویداد به‌صورت همزمان در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

امیری تصریح کرد: استعدادهای زیادی در سطح استان وجود دارد، برخی از تیم‌های استان حتی در عرصه‌های بین‌المللی شرکت می‌کنند و به همین خاطر این جشنواره‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌ها باشد.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقرار تیم‌های پزشکی انجام می‌شود تا هیچ‌گونه نگرانی در حوزه بهداشت و سلامت برای شرکت‌کنندگان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا