قزوین

برگزاری نشست‌های مردمی عاملی موثر در ایجاد اعتماد متقابل

برگزاری نشست‌های مردمی عاملی موثر در ایجاد اعتماد متقابل

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ به منظور بررسی مسائل مرتبط با حوزه های عمرانی، اداری و خدماتی بنیاد میکن انقلاب اسلامی شهرستان البرز، نشست مشترکی با حضور سبحانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، غفوری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد، رشوند مدیر بنیاد مسکن شهرستان البرز، معاونین بازسازی و مسکن روستایی، مسکن شهری و عمران روستایی، تحت عنوان میز خدمت و ملاقات مردمی برگزار شد.

در این دیدار ارباب رجوع به طور مستقیم با مدیران و معاونین این نهاد مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و در این خصوص دستورات و زمینه ی روشنگری و مرتفع نمودن مسایل مطروحه صادر و فراهم شد.

سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با استقبال از برگزاری نشست های مردمی، این اقدام را عامل موثری در ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان دانست.

در ادامه این برنامه خانجانیان معاون عمران روستایی، نسائی معاون مسکن شهری و کشاورز مهر معاون بازسازی و مسکن روستایی نیز به طور مبسوط به مسایل مردمی در حوزه های عمران روستایی، مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن و مسایل پیرامون مسکن روستایی و تسهیلات مربوطه با مردم و ارباب رجوع گفتگو کردند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا